کیارادکیاراد، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره
روناکروناک، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

روزهای رویایی....DEARM ON

...

1392/10/14 17:17
نویسنده : مامان رویا
790 بازدید
اشتراک گذاری

در حالي كه توي آشپزخونه مشغول كار خودم بودم و كيارادم واسه خودش داشت بازي ميكرد واسه خودم يكي از ترانه هاي قديمي را زمزمه ميكردم كه......

مامان رويا : توي بهشت غربت دلم داره ميپوسه ... دلم داره ميپوسه..........

كياراد : پيســـــــــــــــــــــــــ .........

مامان رويا : قهقهه

كياراد : لبخند

وقتي كلمه ميپوسه را خوندم شما يكدفعه گفتي پيس....و كلي خنديدم و لهت كردم از بوس... و از اون روز هر موقع اين شعر را ميخونم دوباره اين كلمه را تكرار ميكني و كلي ميخنديم.......

فداي تو....

کیاراد من تا این لحظه ، 1 سال و 8 ماه و 13 روز و 4 ساعت و 9 دقیقه و 57 ثانیه سن دارد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

الهه مامان مبین
14 دی 92 17:22
ماشاا... به گل پسری عزیزم ... کریسمس هم مبارک باشه ....
مامان رویا
پاسخ
مرسي عزيزم....
مامان سمیه پارسا جون
15 دی 92 16:44
یه عالمه دوست دارم....
مامان رویا
پاسخ
مرسي خاله جون منم همين طور....
شیدا
15 دی 92 19:41
کیارادم دلم واست خیلی تنگ شده....زود بیا پیشمون....
مامان رویا
پاسخ
شيدا منم دلم تنگ شده چند روز ديگه صبر كني اومدم پيشتون.....
مامی آرشیداجون
16 دی 92 0:21
عکس فینگیلشو ببیییییییین
فرزانه مامان آرین مهر
16 دی 92 8:15
سلام کیاراد جون شیرین زبون قربونت با پیس گفتن وهان گفتنت کاش منم بودم که از بوس لهت میکردم خوشگل من
مامان رویا
پاسخ
خاله فرزانه جون دوست دارم....
مامان کیاراد.آرزو
21 دی 92 21:59
ای جونم خیــــلی باهال بودعاشقتــــــــــم عزیزم
مامان بردیا(a)
22 دی 92 15:07
کیارد خوشگل من پیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان رویا
پاسخ
مرسی خاله جون...
مهیار
23 دی 92 12:27
کیاراد جون سلام همه عکساتو با مامانم نگاه کردیم خوشحال میشیم شما هم به وب ما سربزنید
مامان رویا
پاسخ
حتما دوست من...مرسی که پیش ما اومدید...
مامان بردیا(a)
1 بهمن 92 1:18
سلام خوبی کیاراد جونم خوبه؟نیستیدددددددددددددددددددددد
مامان رویا
پاسخ
اصفهان بوديم عزيزم ...
مامان کیان کوچولو
30 بهمن 92 8:46
سلام عزیزم بازم از مطالب مامان مهربونت فیض بردیم . برات آرزوی سلامتی و تندرستی دارم گل پسر.
مامان رویا
پاسخ
مرسي دوست خوبم....